Pruga uzanog kolosjeka Mostar - Čapljina - Dubrovnik
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1882
- Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
- Kontakt:
Re: Pruga uzanog kolosjeka Mostar - Čapljina - Dubrovnik
Za nekih dvadesetak metara biti će prva ulazna skretnica u Dubrovniku. Vlak se spušta u Dubrovnik. Ova druga lokomotiva sa tendreom naprijed je prije toga nešto ili potiskivala iz Dubrovnika ili je bila na čelu kao zaprežna lokomotiva. Po završenom radu se mora vratiti u domicilnu ložionicu Dubrovnik. Kako se ne bi vraćala sama jednostavno je dodata na vlak. Nije okrenuta jer bi je odmah nakon možda četrdesetak minuta trebala opet okretati po dolazu u Dubrovnik. Lokomotiva je na vlak dodata u Uskoplju ili možda stanicu prije Humu od kud je pomagala izvlačenju ovog vlaka? Bio je jedan komad pruge u usponu od 18 peomila između Huma i Uskoplja na Zaplaniku i što je bilo najgore to je bilo u "S" krivini! I službeni vagon je do lokomotive što znači da se spušta?
Ima li možda još kakav podatak o slici?
Ima li možda još kakav podatak o slici?
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8355
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Pruga uzanog kolosjeka Mostar - Čapljina - Dubrovnik
Hvala g.mali.paja !!!
Nažalost nema drugih podataka-
Nažalost nema drugih podataka-
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8355
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Pruga uzanog kolosjeka Mostar - Čapljina - Dubrovnik
Lokomotiva JŽ 83-151 u železničkoj stanici Dubrovnik.
Snimak iz 1960.godine.
Izvor : ebay
Snimak iz 1960.godine.
Izvor : ebay
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8355
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Pruga uzanog kolosjeka Mostar - Čapljina - Dubrovnik
Lokomotiva JŽ 85-020 snimljena u železničkoj stanici Dubrovnik 1960.godine :
Izvor : ebay
Izvor : ebay
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8355
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Pruga uzanog kolosjeka Mostar - Čapljina - Dubrovnik
Železnička stanica Dubrobnik 1960.godine.
Lokomotiva JŽ 185-005 :
Lokomotiva JŽ 185-033 :
Lokomotiva JŽ 185-005 :
Lokomotiva JŽ 185-033 :
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1882
- Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
- Kontakt:
Re: Pruga uzanog kolosjeka Mostar - Čapljina - Dubrovnik
Najvjerovatnije je i na prvoj slici lokomotiva 033 a tender je od 005.Ovo bi trebala biti manevarka. U početku željeznice na tim prostorima ovo je bila skoro jedina i glavna lokomotiva. Tek kasnije u Kraljevini SHS se kao dominantna lokomotiva pojavljuje serija 83 i kasnije 85. U vrijeme nastanka slike serija 185 i 189 su bile stacionirane u ložionici Mostar. Uglavnom su bile na lokalnim vlakovima od Mostara do Jablanice i Gabele/Metković. U Dubrovniku su znale biti nakon remonta na manevri. To ne znači da se nisu mogle upotrebljavati za kakve druge vlakove. Ima 1 film gdje je 185 na potiskivanju teretnog vlaka iz Dubrovnika.
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8355
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Pruga uzanog kolosjeka Mostar - Čapljina - Dubrovnik
Snimljeno u blizini stanice brgat kpd Dubrovnika 1970.godine.
Na čelu kompozicije lokomotiva JŽ 83-118.
Izvor : Werner Frithum
Na čelu kompozicije lokomotiva JŽ 83-118.
Izvor : Werner Frithum
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1882
- Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
- Kontakt:
Re: Pruga uzanog kolosjeka Mostar - Čapljina - Dubrovnik
Brgat je bio stajalište. Odmah malo dalje lokomotiva će ući u tunel i iz Hrvatske preći u Hercegovinu.
Re: Pruga uzanog kolosjeka Mostar - Čapljina - Dubrovnik
Iako u legendi uz gornju fotografiju piše: "Ragusa vecchia", to nije Cavtat, nego Hum.
Donja fotografija je priložena da se vidi isto brdo u pozadini.
- Prilozi
-
- AT-OeStA_KA_BS_I_WK_Fronten_Montenegro.jpg (174.58 KiB) Pregledano 1632 puta
-
- Hum 83-055 i 151.jpg (213.4 KiB) Pregledano 1632 puta
Re: Pruga uzanog kolosjeka Mostar - Čapljina - Dubrovnik
Ovo nije prizor s pruge standardnog kolosijeka u Bosni i Hercegovini, niti je "kulturno umjetničko društvo", kao to PECELJ krivo podučava mlađim generacijama. To je narodna nošnja hercegovačkih katolkinja.
Pogledao sam duljine tunela od Dračeva do Zavale, ali nema ovako kratkih.
Ako je zaista 1900. onda su "kandidati" tuneli na dionici Šurmanci - Dretelj. Treba otići na lice mjesta.
Pogledao sam duljine tunela od Dračeva do Zavale, ali nema ovako kratkih.
- Prilozi
-
- Tunel.jpg (496.55 KiB) Pregledano 1540 puta
Ko je na vezi
Korisnika pregleda ovaj forum: Nema registrovanih korisnika i 1 gost