1902. godine za potrebe pruge Ćuprija – Senjski rudnik nabavljena je jedna lokomotiva ove
serije od fabrike Hennschel und Sohn sistema Hangas. Ova lokomotiva bila je sistema 0-C-B-0,
bila je bez tendera dužine 9,09 m. Mogla je da primi 4 tone vode i 1,2 tone uglja sa maksimalnom
brzinom od 25 km/h.
Kako je lokomotiva dobila JŽ notaciju 193-001 kao jedina iz ove serije očigledno se koristila i
između dva rata.
http://www.google.com
Lokomotiva SDŽ 381(JŽ 193)
Urednik: ivanjz
- ivanjz
- Uber minister
- Poruke: 5716
- Pridružen: 30 Mar 2012, 11:18
- Kontakt:
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8240
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Lokomotiva SDŽ 381(JŽ 193)
Skica lokomotive SDŽ 381 (SHS 15101,Serija 193 ) :
- ivanjz
- Uber minister
- Poruke: 5716
- Pridružen: 30 Mar 2012, 11:18
- Kontakt:
Re: Lokomotiva SDŽ 381(JŽ 193)
Ovu fotografiju snimili Nemci u prvom svetskom ratu. Na slici je lokomotiva SDŽ381 koja je vozila na pruzi Ćuprija - Senjski rudnik. Lokomotiva nosi broj 5001.
http://www.google.com
http://www.google.com
- Prilozi
-
- SDZ-381.jpg (83.66 KiB) Pregledano 1981 put
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1353
- Pridružen: 03 Jul 2016, 12:07
- Kontakt:
Re: Lokomotiva SDŽ 381(JŽ 193)
Pozdravljeni,
još fotografija sa SDŽ tablicom a sa SHS brojem 15101.
Broj je potrebno "nagađati"...
Fotografija je iz arhiva (Železniški muzej Ljubljana-zbirka prof.Kumar)
pozdrav
Darko
još fotografija sa SDŽ tablicom a sa SHS brojem 15101.
Broj je potrebno "nagađati"...
Fotografija je iz arhiva (Železniški muzej Ljubljana-zbirka prof.Kumar)
pozdrav
Darko
Ko je na vezi
Korisnika pregleda ovaj forum: Nema registrovanih korisnika i 36 gostiju