da završimo sa stanicom Semedela.
Ja sa svojim doprinosom u ovoj temi baš nisam zadovoljan, jer ovako se ne radi.
Gubi se vrijeme sa traženjem razglednica, nagađa se i na kraju ima tema 40 stranica i potpuno je nepregledna, a mogla bi imati trećinu stranica i biti bolje pregledna.
Dobro, što je bilo , bilo je.
Sada je došlo vrijeme, da se to ispravi.
železocestnik piše:
Ova fotografija kaže situaciju u 1909. godini ili kasnije.
Stajalište Semedella/Semedela ima već novu zgradu:
Zgrada stajališta je bila izgrađena 1909. godine i je oko sto metara odaljeno od crkve.
I ova razglednica kaže situaciju posle 1909. godine (u stvari je ispred prvog svetskog rata):
Još samo to, kakvu tipsku zgradu so postavili 1909. godine na stajalištu Semedella/Semedela:
pozdrav
Darko
Kao što sam obećao, raditi je potrebno u arhivima.
Već u početku teme sam naznačio, da je potrebno potražiti katastarsku mapu područja.
Arhivska građa je razbacana po različitim arhivima, nešto u Trstu, nešto u Kopru i po drugim krajevima.
Iz arhiva u Trstu imamo slučaj, kada je Nazario Norbedo htio postaviti "ošteriju" baš u blizini stajališta Semedela.
Situacija kaže već novo stajalište veličine oko 10 m X 7 m na dužini pruge: 24.08292:
Vidimo, da odmah iza stajališta ide put prema Kopru.
Još presjek preko pruge, da se vidi udaljenost "ošterije"...
Sve to se može provjerit i u katastru željeznice...
...i u mapama katastra...
Na kraju to izgleda ovako...
Tačno je označena kilometraža pruge km 24.0
Sasvim u lijevom delu mape vidi se i "pličak" između ceste prema Kopru i "kopnog" te nasipa željeznice. Vidi se, da je bilo predviđeno zasipavanje tog "plička", ali izgleda da u početku nije bilo materiala za zasipavanje ili ...novca
Još produžetak pruge prema Izoli, toliko da vidimo, na kojoj razdalji od stajališta (ili "oštarije") bila je crkva:
pozdrav
Darko