ŽELEZNIČKI TRANSPORT PD TENT OBRENOVAC

O industrijskim prugama koje danas postoje u Srbiji
Korisnikov grb
presa
Šef stanice
Poruke: 395
Pridružen: 30 Mar 2012, 11:15
Mesto: Мали Борак
Kontakt:

ŽELEZNIČKI TRANSPORT PD TENT OBRENOVAC

Porukaod presa » 28 Jul 2013, 17:28

"Uporedo sa izgradnjom elektrana, stvoren je 1969. i snažan sistem železničkog transporta. Glavni zadatak: prevoz uglja iz Rudarskog basena „Kolubara“ za elektrane u Obrenovcu i Velikim Crljenima. Pruga Obrenovac-Vreoci više puta je dograđivana u proteklih 42 godine. Danas ima 100 kilometara koloseka i dnevni dovoz od oko 100.000 tona uglja, što je čini najopterećenijom saobraćajnicom u Srbiji i jednom od najopterećenijih u Evropi. Njome za 24 sata prođe 60 punih i toliko praznih kompozicija. Ukupno, dosad je prevezeno preko 800 miliona tona samo uglja (više od 25 miliona tona godišnje), uz to i velike količine drugih tereta: opreme, rezervnih delova, potrošnog materijala...

Sistem vuče i manevra elektrifikovan je krajem 1976. Od 1983. uvedene su „Škodine“ elektrolokomotive i zaokružen utovar, D prevoz i istovar vozova elektrovučom. Iz Centra daljinskog upravljanja u Obrenovcu rukuje se i postrojenjima za električnu vuču u stanicama Stubline i Brgule. Pruge su prvog reda, opremljene savremenim vučnim i vučenim sredstvima, modernom tehnikom na pruzi i pružnim postrojenjima... Jedina je firma u Srbiji sa svim sertifikatima i licencama u skladu sa Zakonom o železnici, što omogućava, po potrebi, proširivanje osnovne delatnosti."




http://www.google.com
Prilozi
tent07.JPG
tent07.JPG (198.51 KiB) Pregledano 1633 puta

Tamcic
Vozovođa
Poruke: 208
Pridružen: 13 Feb 2014, 15:28
Kontakt:

Re: ŽELEZNIČKI TRANSPORT PD TENT OBRENOVAC

Porukaod Tamcic » 28 Maj 2014, 14:17

Пре мање од месец дана на Железничке пруге у Србији - стање данас - пруга Београд Бар сам поставио питање:

Зна ли неко чему служи колосек са три шине у близини Вреоца који се више пута одваја и спаја са Пругом Београд Бар?

Добио сам следећи одговор од господина Јагафото:

Taj kolosek služi za prevoz uglja od Rudnika uglja "Kolubara" do Termoelektrane "Kolubara" u Velikim Crljenima...

Ukoliko želite, možete pogledati moj video Vozovi TE “Kolubara” na sledećoj adresi:

https://www.youtube.com/watch?v=BYvW1E5ka2g

Širina ovog koloseka sa tri šine je 900mm i 1435mm. Lokomotiva i vagoni su za širinu koloseka 900mm.
Dužina pruge je oko 5km.

Мислим да та питања и одговори треба да стоје овде.

Такође ако неко зна нека напише зашто је овде саобраћај на уском и нормалном колосеку?

Korisnikov grb
ivanjz
Ministar železnica
Poruke: 4096
Pridružen: 30 Mar 2012, 11:18
Kontakt:

Re: ŽELEZNIČKI TRANSPORT PD TENT OBRENOVAC

Porukaod ivanjz » 08 Nov 2014, 19:01

Železnička infrastruktura TENT Obrenovac.

http://www.google.com
Prilozi
tent1.jpg
tent1.jpg (327.6 KiB) Pregledano 1156 puta

Korisnikov grb
miladinb
Ložač
Poruke: 96
Pridružen: 31 Mar 2012, 07:52
Kontakt:

Re: ŽELEZNIČKI TRANSPORT PD TENT OBRENOVAC

Porukaod miladinb » 20 Mar 2015, 20:13

Sa TENT-ove pruge.
Prilozi
Tent1.jpg
Tent1.jpg (168.54 KiB) Pregledano 1000 puta

jz83
Pružni radnik
Poruke: 3
Pridružen: 20 Feb 2015, 18:45
Kontakt:

Re: ŽELEZNIČKI TRANSPORT PD TENT OBRENOVAC

Porukaod jz83 » 02 Apr 2015, 19:23

Tamcic piše:Пре мање од месец дана на Железничке пруге у Србији - стање данас - пруга Београд Бар сам поставио питање:

Зна ли неко чему служи колосек са три шине у близини Вреоца који се више пута одваја и спаја са Пругом Београд Бар?

Добио сам следећи одговор од господина Јагафото:

Taj kolosek služi za prevoz uglja od Rudnika uglja "Kolubara" do Termoelektrane "Kolubara" u Velikim Crljenima...

Ukoliko želite, možete pogledati moj video Vozovi TE “Kolubara” na sledećoj adresi:

https://www.youtube.com/watch?v=BYvW1E5ka2g

Širina ovog koloseka sa tri šine je 900mm i 1435mm. Lokomotiva i vagoni su za širinu koloseka 900mm.
Dužina pruge je oko 5km.

Мислим да та питања и одговори треба да стоје овде.

Такође ако неко зна нека напише зашто је овде саобраћај на уском и нормалном колосеку?


Prosto, uzanom prugom ugalj se dovozi u krug elektrane Kolubara A u Velikim Crljenima iz mesta Vreoci,sa utovarnog mesta SUSARA,a siroki kolosek sluzi za dopremu rezevnih delova za razne pogone u krugu elektrane i ona krece iz stanice Vreoci gde putem skretnica Sa pruga ZS moguce je dopremanje robe bez pretovara.Isti slucaj za dovoz mazuta sa cisternama i plavom lepojkom TENTa 661.

Korisnikov grb
cira-1
Direktor železnice
Poruke: 1107
Pridružen: 30 Mar 2012, 19:43
Kontakt:

Re: ŽELEZNIČKI TRANSPORT PD TENT OBRENOVAC

Porukaod cira-1 » 11 Nov 2015, 12:05

Pruga Obrenovac - Stubline - Brgule - Vreoci

Slika

mali.paja
Direktor železnice
Poruke: 888
Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
Kontakt:

Re: ŽELEZNIČKI TRANSPORT PD TENT OBRENOVAC

Porukaod mali.paja » 12 Nov 2016, 00:40

cira-1 piše:Pruga Obrenovac - Stubline - Brgule - Vreoci

Slika


Kod mene se ne vidi ništa?

Korisnikov grb
ivanjz
Ministar železnica
Poruke: 4096
Pridružen: 30 Mar 2012, 11:18
Kontakt:

Re: ŽELEZNIČKI TRANSPORT PD TENT OBRENOVAC

Porukaod ivanjz » 12 Nov 2016, 13:39

cira-1 piše:Pruga Obrenovac - Stubline - Brgule - Vreoci

Slika


Moram da ispravim gospodina Ćiru. Ovo nisu lokomotive sa te pruge nego sa pruge Vreoci - Crljeni.


Povratak na “Industrijske pruge u Srbiji danas”

Ko je na vezi

Korisnika pregleda ovaj forum: Nema registrovanih korisnika i 1 gost