Francuska

Reportaže sa stranih pruga, fotografije, utisci...
Pošalji Odgovor
mali.paja
Direktor železnice
Poruke: 1855
Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
Kontakt:

Francuska

Poruka od mali.paja »

Par razglednica iz Francuske. Prve dvije su iz muzeja.

Slika

Slika

Slika

Slika

2 razglednice kolodvora Sveti Lazar.

Slika

Slika

Slika

Slika

Gare de Lyon. Nekad se moglo iz Beograda i Zagreba direktno na ovaj kolodvor bez presjedanja. Vozio je vlak Simplon broj 220/221. Dugo se vozilo. Iz Zagreba skoro 20 sati a iz Beograda preko 24 sata.

Slika

Slika

mali.paja
Direktor železnice
Poruke: 1855
Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
Kontakt:

Re: Francuska

Poruka od mali.paja »

Prije 26 godina bio sam na hodočašću u Lourdesu (Lurdu). Tamo sam vidio i kupio ovu razglednicu uskotračne pruge u Pirinejima. Osim ovog što piše na poleđini ne znam više ništa.

Slika

Slika

mali.paja
Direktor železnice
Poruke: 1855
Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
Kontakt:

Re: Francuska

Poruka od mali.paja »

Francuska će za najkasnije pet godina uvesti prototipove vlakova bez strojovođa


Francuski željeznički operator SNCF objavio je da će najkasnije 2023. godine uvesti prototipove vlakova bez strojovođa u sustav prijevoza putnika i tereta, najavljujući ujedno njihovo uključivanje u redovne usluge prijevoza u narednim godinama.
"Zahvaljujući autonomnim vlakovima svi će vlakovi voziti usklađeno i istom brzinom", izjavio je predsjednik SNCF-a Guillaume Pepy, predviđajući manje problema u odvijanju željezničkog prijevoza.
U SNCF-u se nadaju da će tom promjenom omogućiti uključivanje više vlakova na najprometnijim francuskim linijama i manju potrošnju energije.
Autonomni vlakovi već prometuju u sustavu podzemne željeznice u mnogim gradovima, uključujući Pariz, ali putovanje na velike udaljenosti predstavlja novi skup izazova, rekao je Pepy. Željeznica je otvoreni sustav i nepredviđene su situacije sastavni dio posla, dodao je.
SNCF će se u tom projektu udružiti s proizvođačima željezničke opreme Alstomom i Bombardierom, koje će voditi biti na čelu konzorcija za prijevoz putnika i tereta.
Prijelaz na vlakove bez vozača bit će postupan, naglasio je čelnik SNCF-ovog odjela željezničke tehnologije Pierre Izard, a zaključna će faza biti potpuna automatizacija. Pepy pak naglašava da su autonomni vlakovi nedvojbeno budućnost, ističući ipak da će putnicima možda trebati vremena da prihvate vlakove bez vozača.
Australija, Kina i Japan već eksperimentiraju s vlakovima bez vozača a ni Francuska ne kasni previše, konstatira Carole Desnost, čelnica odjela za inovacije u SNCF-u.
U operateru ističu da pregovaraju s njemačkim operaterom Deutsche Bahnom o promicanju europske norme za vlakove bez vozača.
Frnacuska inače ima više od 3000 kilometara brzih željezničkih linija, a na nekima od njih takozvani TGV vlakovi kreću se brzinom i do 320 kilometara na sat.




https://novac.jutarnji.hr/aktualno/fran ... a/7823601/

Pošalji Odgovor

Povratak na “Strane pruge”

Ko je na vezi

Korisnika pregleda ovaj forum: Nema registrovanih korisnika i 7 gostiju