Pruga uzanog kolosjeka Sarajevo-Mostar

Sve vezano za pruge uskog koloseka u Bosni i Hercegovini
Korisnikov grb
cira-1
Ministar železnica
Poruke: 2464
Pridružen: 30 Mar 2012, 19:43
Kontakt:

Re: Pruga uzanog kolosjeka Sarajevo-Mostar

Poruka od cira-1 »

Stara željeznička stanica Mostar – istovar sijena 1943

Stara željeznička stanica – istovar sijena 1943-1
2.jpg
2.jpg (155.61 KiB) Pregledano 1011 puta
3.jpg
3.jpg (160.8 KiB) Pregledano 1011 puta
Prilozi
1.jpg
1.jpg (97.75 KiB) Pregledano 1011 puta

Korisnikov grb
ivanjz
Uber minister
Poruke: 5716
Pridružen: 30 Mar 2012, 11:18
Kontakt:

Re: Pruga uzanog kolosjeka Sarajevo-Mostar

Poruka od ivanjz »

Silazak prema Konjicu. Na kraju voza je lokomotiva 97-034. Kako navodi autor voz je bio podeljen u dva dela u Bradini. Nije mi baš jasan razlog. Ova dva dela biće spojena tek u stanici Prenj. Kompozicija je iz Sarajeva imala 12 + 2 vagona.

http://www.google.com
Prilozi
Bradina-Konjic.jpg
Bradina-Konjic.jpg (202.6 KiB) Pregledano 991 put

Korisnikov grb
ivanjz
Uber minister
Poruke: 5716
Pridružen: 30 Mar 2012, 11:18
Kontakt:

Re: Pruga uzanog kolosjeka Sarajevo-Mostar

Poruka od ivanjz »

Lokomotiva 97-024 koja je vozila voz od Bradine upravo otkačena od te kompozicije u stanici Konjic.

http://www.google.com
Prilozi
97-024-Konjic.jpg
97-024-Konjic.jpg (140.25 KiB) Pregledano 989 puta

Korisnikov grb
ivanjz
Uber minister
Poruke: 5716
Pridružen: 30 Mar 2012, 11:18
Kontakt:

Re: Pruga uzanog kolosjeka Sarajevo-Mostar

Poruka od ivanjz »

Dalje prema Mostaru vozi lokomotiva 83-161 "Đakuša".

http://www.google.com
Prilozi
83-161-Konjic.jpg
83-161-Konjic.jpg (121.22 KiB) Pregledano 989 puta

mali.paja
Direktor železnice
Poruke: 1855
Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
Kontakt:

Re: Pruga uzanog kolosjeka Sarajevo-Mostar

Poruka od mali.paja »

ivanjz piše:Kompozicija direktno iz tunela ulazi u železničku stanica Bradina. Teretni voz spreman da krene prema Sarajevu. Prva lokomotiva je 83-073. Kako navodi autor lokomotive su spojene tender uz tender što je uobičajena praksa?

Nastavak sledi...

http://www.google.com
Malo mi je čudno da nema službenog vagona na teretnom vlaku? Možda to i nije vlak za Sarajevo nego su se lokomotive samo maknule negdje da ne smetaju? Drugo što mi je čudno da lokomotive na vlaku nisu unutar graničnika? A možda i je za Sarajevo? Vidi se otpravnik koji je možda nosio papire na lokomotivu? Opet mi je to čudno jer u to vrijeme svi vlakovi su imali vlakovođu i prometnik je vlakovođi davao papire a zatim ovaj strojovođi. Zašto su lokomotive okrenute tenderom jedna prema drugoj? Možda nije bilo vremena da lokomotiva ode na okretaljku prije polaska? Imali smo slike i prema Dubrovniku gdje se lokomotive na vlaku spuštaju okrenute tenderom jedna drugoj? Možda je jedan od razloga i taj što će se ova lokomotiva do garniture upotrijebiti za kakvo potiskivanje od Blažuja od kud počinje uspon prema Bradini od 15%o? Sve sami upitnici? Teoretski sva pitanja koja sam postavio mogu biti točna?

mali.paja
Direktor železnice
Poruke: 1855
Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
Kontakt:

Re: Pruga uzanog kolosjeka Sarajevo-Mostar

Poruka od mali.paja »

ivanjz piše:Silazak prema Konjicu. Na kraju voza je lokomotiva 97-034. Kako navodi autor voz je bio podeljen u dva dela u Bradini. Nije mi baš jasan razlog. Ova dva dela biće spojena tek u stanici Prenj. Kompozicija je iz Sarajeva imala 12 + 2 vagona.

http://www.google.com
Oni su nešto pobrkali. Zašto je broj vagona 12+2? Trebalo bi onda biti 14 vagona. Ne bi bilo čudno da se takav vlak spušta u 2 dijela. Za pad od 60%o to je predugačak i težak vlak. Sa 14 vagona to je oko 200t. Iako su na vlaku postojale vakuum kočnice glavno kočenje je bilo sa lokomotivama. Iz Bradine se vlak NIKAD nije spuštao sa 1 lokomotivom. Jedanput su to napravili negdje krajem pedesetih i vlak je završio u provaliji. Potpuno je netočan podatak da su se 2 dijela vlaka spajala u Prenju. Prenj je bila ukrsnica sa 2 kolosijeka i 26km daleko od Konjica. Zašto bi to tamo radili? Ili zašto to nisu napravili u Jablanici koja je ispred Prenja? Konjic i Jablanica su imali posebno skretničara i najvjerovatnije manevarsko osoblje. U Prenju nije bilo posebnog skretničara nego je to sve radio ukrsničar. Vlak je spojen u cjelinu u Konjicu to je moj zaključak.

Korisnikov grb
cira-1
Ministar železnica
Poruke: 2464
Pridružen: 30 Mar 2012, 19:43
Kontakt:

Re: Pruga uzanog kolosjeka Sarajevo-Mostar

Poruka od cira-1 »

Komadinovo-vrelo-1900-tih. Foto arhiv CIDOM
10.jpg
10.jpg (194.04 KiB) Pregledano 952 puta

Korisnikov grb
ivanjz
Uber minister
Poruke: 5716
Pridružen: 30 Mar 2012, 11:18
Kontakt:

Re: Pruga uzanog kolosjeka Sarajevo-Mostar

Poruka od ivanjz »

Prvi deo kompozicije u železničkoj stanici u Jablanici. Kako navodi autor ovde su dogo čekali drugi deo voza. Međutim to se nije desilo već je ovaj deo kompozicije otišao do stanice Prenj. Za vreme čekanja u Jablanici došao je dugačak teretni voz iz Konjice.
83-161-Jablanica.jpg
83-161-Jablanica.jpg (135.83 KiB) Pregledano 939 puta
Istru kompoziciju je u železničkoj stanici u Jablanici snimio je i Ron Fišer istog dana.
83-161-Jablanica-Fisher.jpg
83-161-Jablanica-Fisher.jpg (188.3 KiB) Pregledano 895 puta
http://www.google.com

Korisnikov grb
ivanjz
Uber minister
Poruke: 5716
Pridružen: 30 Mar 2012, 11:18
Kontakt:

Re: Pruga uzanog kolosjeka Sarajevo-Mostar

Poruka od ivanjz »

Drugi deo kompozicije sa lokomotivom 83-179 na čelu približava se železničkoj stanici Prenj(šest vagona + službeni). Izgleda ipak da je tačno da se kompozicija kompletirala u železničkoj stanici Prenj.

http://www.google.com
Prilozi
83-179-Prenj.jpg
83-179-Prenj.jpg (156.06 KiB) Pregledano 939 puta

mali.paja
Direktor železnice
Poruke: 1855
Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
Kontakt:

Re: Pruga uzanog kolosjeka Sarajevo-Mostar

Poruka od mali.paja »

Ima li kakav podatak o vremenima nastanka slika kao i datumima? Ja imam neke grafikone pa bih pokušao pronaći koji bi to vlak bio?

Pošalji Odgovor

Povratak na “Nekadašnje pruge uskog koloseka u Bosni i Hercegovini”

Ko je na vezi

Korisnika pregleda ovaj forum: Nema registrovanih korisnika i 10 gostiju