Pruga uzanog kolosjeka Mostar - Čapljina - Dubrovnik
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8238
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Pruga uzanog kolosjeka Mostar - Čapljina - Dubrovnik
Železnička stanica Šumet.
Kako i na kojim stanicama je dolazilo do okretanja ove polovične kompozicije motornog voza ? Verovatno će to znati naš poštovani g.malipaja.
Kako i na kojim stanicama je dolazilo do okretanja ove polovične kompozicije motornog voza ? Verovatno će to znati naš poštovani g.malipaja.
- Prilozi
-
- Sumet.jpg (225.06 KiB) Pregledano 1727 puta
- ivanjz
- Uber minister
- Poruke: 5716
- Pridružen: 30 Mar 2012, 11:18
- Kontakt:
Re: Pruga uzanog kolosjeka Mostar - Čapljina - Dubrovnik
- Prilozi
-
- Mostar1.jpg (72.52 KiB) Pregledano 1766 puta
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1864
- Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
- Kontakt:
Re: Pruga uzanog kolosjeka Mostar - Čapljina - Dubrovnik
Može biti Dubrovnik?
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1864
- Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
- Kontakt:
Re: Pruga uzanog kolosjeka Mostar - Čapljina - Dubrovnik
Pretpostavljam da je slika nastala negdje '67, '68? Ako je tad nastala onda se vlak u Uskoplju razdvajao. U početku je bilo malo MOT 802. Tek su počeli pristizati. Tada su vlakovi za Dubrovnik i Zeleniku išli u komadu do Uskoplja. Tu bi se rastavljali i prvi dio bi odmah produžio za Dubrovnik. Za Zeleniku su upravljačka kola išla na okretaljku na Uskoplju. Isto tako je moguće da je vlak ovako išao skroz iz Čapljine. U slučaju kvara upravljačke jedne jedinice vlak bi išao sa 2 ili 3 motorna kola bez upravljačnice. Po dolazu u Dubrovnik Upravljačka kola su išla na okretaljku.PECELJ piše:Železnička stanica Šumet.
Kako i na kojim stanicama je dolazilo do okretanja ove polovične kompozicije motornog voza ? Verovatno će to znati naš poštovani g.malipaja.
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8238
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Pruga uzanog kolosjeka Mostar - Čapljina - Dubrovnik
Zahvaljujem g.mali.paja na iscpnom odgovoru !!!
- ivanjz
- Uber minister
- Poruke: 5716
- Pridružen: 30 Mar 2012, 11:18
- Kontakt:
Re: Pruga uzanog kolosjeka Mostar - Čapljina - Dubrovnik
G. Dave Sallery postavio je nekoliko novih fotografija iz Dubrovnika koje je snimio izvesni J. Roos. Jednu smo već videli koju je postavio ćira-1. Na ovoj slici DMV802 u punom sastavu penje se iz Dubrovnika. Godina je 1969.
http://www.google.com
http://www.google.com
- Prilozi
-
- Dubrovnik1.jpg (190.5 KiB) Pregledano 1725 puta
- ivanjz
- Uber minister
- Poruke: 5716
- Pridružen: 30 Mar 2012, 11:18
- Kontakt:
Re: Pruga uzanog kolosjeka Mostar - Čapljina - Dubrovnik
- Prilozi
-
- Dubrovnik2.jpg (160.68 KiB) Pregledano 1725 puta
- ivanjz
- Uber minister
- Poruke: 5716
- Pridružen: 30 Mar 2012, 11:18
- Kontakt:
Re: Pruga uzanog kolosjeka Mostar - Čapljina - Dubrovnik
Nisam siguran da li je ovo stanica u Pločama ili Dubrovniku?. Mali paja sigurno zna.
http://www.google.com
http://www.google.com
- Prilozi
-
- Dubrovnik11.jpg (198.8 KiB) Pregledano 1702 puta
- ivanjz
- Uber minister
- Poruke: 5716
- Pridružen: 30 Mar 2012, 11:18
- Kontakt:
Re: Pruga uzanog kolosjeka Mostar - Čapljina - Dubrovnik
- Prilozi
-
- Dubrovnik1.jpg (132.02 KiB) Pregledano 1668 puta
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1864
- Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
- Kontakt:
Re: Pruga uzanog kolosjeka Mostar - Čapljina - Dubrovnik
Prvo se ispričavam što nisam prije odgovorio na ovo. Jednostavno sam zaboravio. Ovo je Dubrovnik. Na lijevoj strani slike ova velika gomila je ruda boksita dopremljena iz Nikšića. Puštanjem u promet normalnotračne dionice Nikšić-Titograd-Bar teretni promet naglo opada. To se najviše odrazilo na prugu Uskoplje-Zelenika. Zelenika je isto bila izvozna luka za boksit iz Nikšića i živo (bikovi). U Kutima, par kilometara od luke su bile štale gdje su se dovodile životinje na oporavak nakon dovoženja vlakom. Ovo drvo je dopremljeno iz Bosne. Luka je bila izvozna za drvo iz Bosne kao i Srbije. Kasnije otvaranje normalnotračne pruge Ploče-Sarajevo je još više uzdrmalo promet na uzanim prugama a do kraja ih je dotuklo otvorenje pruge Beograd-Titograd-Bar.ivanjz piše:Nisam siguran da li je ovo stanica u Pločama ili Dubrovniku?. Mali paja sigurno zna.
http://www.google.com
Ovaj teretni vlak sa dvije lokomotive će za nekih 50-100m biti u kolodvoru. Mjesto gdje su lokomotive je pad od 25 promila. Zašto su onda 2 lokomotive na vlaku a pad je konstantno od Uskoplja? Iz Huma do Uskoplja je uspon od 18 promila i vlak je imao radi toga 2 lokomotive.
Ko je na vezi
Korisnika pregleda ovaj forum: Nema registrovanih korisnika i 39 gostiju