Pretpostavljam da se film zvao DIVERZANTI. Scene sa željeznicom traju oko 12 minuta. Snimano je u stanici Raštelica. Vidi se i nova pruga Ploče-Sarajevo u izgradnji. Lokomotiva u filmu je 83-023. Jedna kratka scena je snimana u Hrvatskoj na Brgatu, malo prije prelaza u Hercegovinu. Malo se u jednoj sceni pjavljuje i lokomotiva 85-o41 ili 042.lozacev sin piše:Може ли неко да ми дочара да ли су ови вагони на уском колосеку имали ходник и купеје јер ми то све некако прешироко за оних 76 цм размака на трачницама.Неки дан гледам партизански филм и Бата Живојиновић и Љубиша Самарџић i Заим Музаферија спроводе лажне заробљене Немце у купеју сједе а у ходнику праве швабе.и да ли се из ових вагона а и уопште на уском колосеку могло прелазити из вагона у вагон по средини на саставу где се копчају,као у данашљих на нормалном колосекуshuca piše:Nakon viadukta i useka, voz dolazi do ulaznog signala
stanice Sjekose..
Sunce direktno tuce u objektiv...
Da ti odgovorim na postavljeno pitanje. Naravno da se moglo prelaziti iz jednog u drugi vagon kao kod normalnih. Bilo je vagona sa kupeima i bez kupea. Kod vagona imena ILIDŽANAC klupe su bile uzduž vagona ispod prozora sa jedne i druge strane. U neke vagone se ulazilo kroz 2 vrata na krajevima sa svake strane. Neki su ispred imali malu platformu, kao mali balkončić i ulazilo se kroz 2 vrata na čelu (po 1 vrata sa svake strane). Nisu baš tako uski ti vgoni. Bio sam nedugo u Austriji na uzanoj pruzi između Mariazella i St.Poltena. Završio sam priču na "željeznicama.net" o tome. Tamo voze elektromotorni vlakovi široki malo manje nego normalni.